NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

fredag 24 augusti 2012

tillfälligt avbrott.....=)



Gokväll !!




Om ni visste vad jag har saknat er alla...=)


 Jag skrev visserligen att det skulle bli sporadiskt
   med inlägg vid skolstarten men så....
  behagade även vår dator att lägga av...=/
 Så all tid har gått till att försöka rädda våra foton 
som ej var överförda till den externa hårddisken
 och det ser ut som om lyckan stod oss bi...puh..!! 
En ny laptop är inhandlad......så nu
 gäller det att träna in det nya tangentbordet som 
 är lite olikt det gamla men det känns faktiskt riktigt bra. 





Den första vecka med nya barn är avklarad och allt känns riktigt bra. 
Något som känns lite mindre bra är att gubben höst kryper närmare
och närmare....det känns både i luften och syns i naturen.
Nåja... det är ju kul att få tända upp alla lyktor 
både ute och inomhus....=))

Nu ska jag in i era fina bloggar och kolla in allt som jag missat.






Ha en skön fredag och glöm inte 
att ladda batteriet
 för en ny arbetsvecka !!!

Kram Ninni



1 kommentar:

  1. Fyyy vilken mardröm !
    Tänk vad beroende man är , jag sorterar mina foton efter månad och passar på att säk copa alla foton till en extern hårddisk den sista varje månad samtidigt som jag gör back up på bokföringen plus att jag alltid lägger in dem både på macen och den andra lappen.Har oxå varit med om en krasch som till slut slutade lyckligt ....men vill INTE riskera alla foton igen. Välkommen tillbaka :-)
    Kram Bittan

    SvaraRadera