NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

onsdag 8 augusti 2012

Min svaghet...!!!



God dag !!!




Jag måste bekänna en sak…jag har en... 
( okej då… flera svagheter men idag skrivs det bara om en )
 ...svaghet och den är färgen vit. 





Ofta om valet finns mellan flera färger och
 vit är en av dom så faller jag för det vita. 
Detta gäller också blommor och dess vita skönhet...
så här visas idag upp olika växter men 
alla med den vita rena färgen....=) 






Känner sådan harmoni när jag befinner mig runt dessa blommor
 som får en hel bänk att lysa upp...!!!




Att de vita blommorna spirar med unik kraft som
 denna schersmin och dessutom sänder ut en doft
 som förför många fler än bara insekter 
gör att man helt klart blir förälskad igen och igen. 



CARPE DIEM !!!


Kram Ninni


1 kommentar:

  1. Halloj, håller verkligen med att det är nåt speciellt med vita blommor. Graciös är ett ord som passar in på vita blommor...tydligen...för det var det som poppade upp nu. Hi hi. Jag har ju en vit flox nu som är så vacker & doftar ljuvligt.

    Kram kram/Ninna

    SvaraRadera