NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

söndag 26 augusti 2012

I väntans tid....=)



Halloj !!!




Jag går i väntans tider....
flera av mina dagliljor som förr aldrig blommat
 ställer till med blommor...=)





Det ska bli så spännande att äntligen 
få se hur dom ser ut...
för etiketter har kommit bort i flytten...=)




Jag inser att det är samma regn som jag bannat som
 nu kommer bidra med att jag får njuta av underbar skönhet.
För massor med vatten ska ju dagliljor ha och jag tycker att 
jag serverar dom det men om det är den mängd som moder natur 
gett dom i år som krävs ja då har mitt bidrag varit för litet.

Huvudsaken är att i år händer det....ÖGONGODIS !!! 





Ha en skön söndag...=)

Många kramar !!!

Ninni




3 kommentarer:

  1. Inget ont som inte för nåt gott med sej, när det gäller regn och liljor alltså :-). Vackra är dom hur som helst! Ha en skön söndag! //kram maria

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Ja ibland är det bra att det regnar :-)
    Det regnar för fullt här just nu och det betyder en innemysarsöndag.....
    Ha det bra!! Kram kram

    SvaraRadera
  3. Visst är det roligt när man äntligen får se vad man planterat.
    Jag satte tre olika dagliljor 2003 och först i år har de visat knoppar så nu väntar jag också på blommningen.

    Ha det gott

    SvaraRadera