NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

torsdag 9 augusti 2012

Skuggor...!!!



Halloj och välkommen !




Jag har vandrat i ljuset……
för att fånga skuggan genom linsen. 





Jag älskar min kamera och hur den får mig 
att må när den hjälper mig tekniskt 
att fånga min bild genom linsen. 




Skuggor är fascinerande...
deras återspegling av något levande färg 
 sprakande på ett svart-vitt sätt...=) 






Sänder varma tankar till er alla som besöker min blogg och
som dessutom ger mig ett ord eller två....
jag uppskattar er alla så mycket !!!


CARPE DIEM !!!

Kramen Ninni




4 kommentarer:

  1. Åh, vad jag önskar mej en sån kamera:) Så vackert!!

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Det önskar jag mej åxå en sån kamera
    jätte fina bilder
    ha det så gott
    maggan

    SvaraRadera
  3. Hej, oj, vad kul att fånga skuggan...supermysiga bilder blir det ju av det... Har jag aldrig tänkt på så .... något jag måste pröva...

    Ha en bra fredag..
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Vad kul! Att fota skuggor! Det ska jag tänka på.

    Trevlig helg!
    Agneta

    SvaraRadera