NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

lördag 25 augusti 2012

Solig lördag....=)



God förmiddag !!!




Sitter och väntar på att mellokrysset ska starta.
 Det doftar gudomligt av de tre västerbottenost pajerna 
som svalar på köksbänken....för ikväll blir det kräftor
 med goda grannar.....=) 



Efter det att krysset är löst ska jag bege mig ut i det fina vädret
 och resa lite i bänkarna som förhoppningsvis har torkat upp. 




Jag ska också måla ett bord som jag tänker mig ska pryda farstubron...
mer om det kommer för snart är det ju dax för "höstning"...=)





Ha nu en skön lördag och njut
 av livet för det är gött !!! 


Stora kramen Ninni



3 kommentarer:

  1. hej Ninni
    fina bilder du bjuder på idag :)
    å missa nu inte.....

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera
  2. Vad gottigottgott med både kräftor och västerbotten .Känns som detta är den stora kräfthelgen! Verkar som att precis alla utom jag gör det :-)
    Här jobbas det helg och Darlingen är på jobbresa i Polen,
    så det blir Sommarkrysset, bloggar och ett glas rött istället .

    Kram Bittan

    SvaraRadera
  3. Höstning... bra ord! Förstår precis vad det betyder.. jag har redan höstat ett par krukor vid entrén, blev fint! :)

    Ang brittiska krimnalaren igår.. du missade inget för det var inget. Tryckfelsnisse hade varit framme i vår lokaltidning. Där stod att det skulle vara Kommissarie Falcón men istället var det Mr Bean.... ah! så besviken jag blev. Men men den kanske kommer nästa helg istället... :)

    Ha en härligt söndag!
    Kram Marie

    SvaraRadera