NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

tisdag 14 augusti 2012

Fokus på fokus....=)



Gokväll !





Ibland behöver man ha full fokusering på det man gör och
 just nu ligger mitt fokus på att starta upp en ny förskoleklass. 
 Att färdigställa allt i klassrummet inför 
nästa vecka då det sparkar igång igen . 

Detta gör att jag måste hålla fokus och fokusera på jobbet
  så därför dippar min skärpa lite vad det gäller bloggen men 
ge inte upp om mig för snart är jag vidvinklad igen....=)




Ha det bäst !!!


Kram Ninni


2 kommentarer:

  1. Ibland måste man koppla bort den omtalade simultankapaciteten man anses ha som kvinna och som du säger, bara fokusera. Allting har sin tid.Lycka till

    SvaraRadera
  2. Ja nu är det intensivt på jobbet innan eleverna trillar in nästa vecka!
    Det är mycket riktigt en alunrot på bilden från trädgården jag besökte i helgen......måste försöka ta reda på vad den heter, visst är den läcker!
    Kram Linda

    SvaraRadera