NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

söndag 19 augusti 2012

Dagliljor....!!



God dag !!!




Oj vilket åskoväder som drog förbi oss igår.
 Tydligen valde värmen att följa med…
varför har jag ingen aning om vi som är kända 
för att vara gästvänliga i Pitetrakten…..=)


Nåja nog om vädret...resten av detta inlägg 
handlar om mina vackra liljor/dagliljor
 som delar med  sig av sin skönhet 






Min helt bedårande gula daglilja som 
lyser upp i trädgården som små solar....=)









Ha en alldeles underbar söndag !!!

Stora kramen 

Ninni



3 kommentarer:

  1. Ja visst lyser de upp i rabatterna nu dagliljorna och liljorna.
    Jag är lite ( mycket) åskrädd så jag gillade inte gårdagen...
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  2. Fint de lyser där i solen:)

    Har fått en släng av värmen här oxå ,njuter av sensommaren:)

    Ha det bäst
    Kram Tina

    SvaraRadera
  3. Vilka vackra bilder Ninni, gillar den med pelargonerna och vattenpumpen. Hoppas det gick bra med jobbstarten och alla barnen och att du haft en härlig semester. Sommaren har varit underbar, lite mer sol och värme hade inte skadat men den har varit perfekt med tanke på valparna. Inte för varmt utan lagom. Imorron kommer en familj och tittar/tingar sista valpen sen är alla tingade och är snart redo att flytta. På fredag är det dags för veterinärbesök, det kan bli en upplevelse, med 11 valpar, haha.

    Kram kram Ninna

    SvaraRadera