NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

onsdag 11 juli 2012

I väntans tid....



Hej alla goa vänner och bloggare…!!!




Just nu går jag i väntans tider känns det som.
 Med detta varannandags väder så känns det 
som alla blommor bara står i knopp och
 väntar på riktig värme för att knocka oss med fägring.







Då gäller det att jag är redo med kameran
 så att jag hinner fånga all skönhet….=) 




Nåja...desto viktigare är det att ta vara på dessa dagar 
som solen skiner och laddar våra batterier med energi...=)

" Undret är inte att flyga i luften eller
 att gå på vattnet utan att vandra på jorden "
Sagt av en kinesisk vis man


LEV OCH MÅ !!!


KRAM NINNI








3 kommentarer:

  1. Jag håller med, det är spänningens tider nu! Rosen har haft sina knoppar i nästan en vecka nu och pionerna ännu längre, så jag går också redo hemma på gården med kameran i högsta hugg :-) Får hoppas det kommer lite sammanhängande värme snart.

    Vackra bilder och klokt ordspråk!
    Kram, Sofie

    SvaraRadera
  2. Idag har jag vandrat vägar som jag inte gått på under de senaste 30 åren. Vet just nu inte om jag gillar det eller inte.
    Idag har vi sommar-härlig sommar.
    Ha det gott
    Birgitta

    SvaraRadera
  3. Mina stackars pioner slogs till marken av ett regnväder. Då är det så härligt att hitta någon som fortfarande har allt det ljuvliga framför sig. :))

    Härliga knoppar som är värda att väntas på. De slår säkert ut även om solen skyms av molnen.

    SvaraRadera