NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

tisdag 31 juli 2012

Detaljrikt...!!!



Hej å hå !!!




Varje dag och oavsett väder så gör jag en runda
 i min lilla trädgård för att se vad som händer. 
Någon ny blomning, kanske en klippning eller
 bara lite stöd här i livet....=)


 


Kameran finns ofta i min närhet för som sagt det
 gäller att fånga tillfället i flykten ibland. 





 
 
 

Dagens inlägg handlar om detaljer som finns i min trädgård
 och hur dom harmoniserar med varandra. 
För mig har det alltid varit viktigt med estetiken i 
mina bänkar för sådan är jag som människa.
Jag älskar att komponera vackra vyer att fästa
 ögonen på för att skapa en inre ro....



....CARPE DIEM !!!


Kram Ninni


5 kommentarer:

  1. Oj så fint! Soliga-KRAMAR / Kia

    SvaraRadera
  2. Så fint du har det i din trädgård,så genomtänkt:)
    Fina betongalster du gjort.

    Ha det fint:)
    Kraam Tina

    SvaraRadera
  3. Du har många vackra blickfång i din trädgård.
    Snyggt!

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  4. Men åå vilken underbar blå uggla jag skymtade där. Är den fastsatt på ett armeringsjärn? Är visst inne i en uggleperiod nu,,,vill ha. Vart hittar jag den? Eller ska vi kanske byta grejer, blink blink!
    kram kram Ninna

    SvaraRadera
  5. Hej Ninni...
    Åhhh tack för alla fina kommentarer..du är så gullig...
    önskar jag hade tiden att skicka till er alla...men jag hinner sällan...
    Du är så välkommen att få inspiration, det är ju en del av det hela...ser att du med gjutit i pringles chips...jag är jättenöjd med resultatet....

    Ha en bra dag
    Kram Malin

    SvaraRadera