NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

onsdag 4 juli 2012

Go kväll...



Gokväll i stugorna !!




Hoppas att ni haft en skön dag med
 många varma strålar som lyst upp och värmt era liv.
Själv har jag mest visat upp min bakre del eftersom
 jag idag haft en trädgårdsdag med ogräsrens mm
 i både stugans och husets bänkar.
 Passade också på att vara in hos grannen och
 fotografera deras snöbollsbuske...helt bedårande....=)








Hemma hos mig så blommar min trädgårdsiris
 så ståtligt och vackert.






Själv kommer jag att våldgästa Tina 
ikväll för att se vad hon kokar ihop....=)





Ha en skön kväll !!!




Kram Ninni





3 kommentarer:

  1. Fina blommor. Så kul med en ny kamera. Jag köpte en till mig själv förra sommaren och det är ju så mycket roligare att fota när man har en bra kamera.
    Kram Ullis

    SvaraRadera
  2. Åh vackra irisar, själv fick jag klippa bort alla vissna pioner idag, synd att dom blommar över så fort.
    Ja det blev många valpisar här, allt går bra & lilla Tiny som kom sist o väger hälften så lite som dom största tuttar och är livlig, så jag hoppas det fortsätter så.

    Idag blev det stranden här en sväng, men det var tjockt av maneter vid strandkanten så det blev inget bad tyvärr, nytt försök imorron kanske.

    Kram Ninna

    SvaraRadera
  3. Grattis Ninni till din nya kamera... det är så kul...!
    och tusen tack för fina ord på min blogg, värmer alltid...
    Vilken underbar vallmo du hade i ett tidigare inlägg...

    Kram Malin

    SvaraRadera