NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

lördag 7 juli 2012

Blixtar å dunder...magiska under...



God lördagsmorgon !!!


Oj vilket åskväder som dragit förbi under natten....
orolig nattsömn är bara förnamnet.
 Som tur är så for den inte med värmen utan 
den ville nog bara röra om lite i grytan
 och lätta på trycket....=)


Måste bara visa min nejlika som har en blodröd blomning. 
Så otroligt vacker och svår att förmedla genom kameran.






 Röd är enligt mig den färg som är svårast att 
fotografera och göra rättvisa genom linsen...
upplever ofta att färgen inte blir lika 
intensiv som den är i verkligheten.





Ha en underbar helg !!!


Kram Ninni


1 kommentar:

  1. Underbar nejlika! Jag tycker som du att röd/cerisröd är svårast att återge. Märkte det när jag fotade mina pioner. Likaså vit är svår att få nyanserad... fast min kamera är förstås av enklaste sort!

    Hoppas åskvädret är över för denna gång.

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera