NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

söndag 3 juni 2012

Tur det finns stöttning....



Hejsan svejsan !!!




Vilken tur att det finns stöd har i livet....!!!
 Min stora hägg tar verkligen stöd av vår bod
 och har till och med lagt upp grenar på dess tak...=)

Stöd här i livet det har jag verkligen av mina underbara tjej kompisar . 
Det är med dom man kan snacka om ALLT......
och alltid få bra stöttning från både fysiskt och mentalt.
 Love you girls !!!

Vilken härlig helg jag haft tillsammans med mina goa brudar. 
Vi har övernattat på Cape East med god mat och rekreation
 efter en shopping runda mitt på gränsen mellan Sverige och Finland
…jo där står ett stort shopping centrum…läckert va…=)
Fyndat läckra skor har jag gjort och så inhandlat dom 
"vanliga måsten" från IKEA dvs ljus och servetter...=)
Det enda som dragit lite "sordin" över helgen är vädret...
det har regnat och blåst något helt otroligt men 
vad gör det egentligen när man är bland 
människor som man älskar....<3 



Börjar kännas som om en solgul blomma
 behövs för att kanske locka fram solen. 
Om inte annat så för den glädje och värme
den delar med sig genom att bara
 stråla gult och livskraftigt....=)

Hoppas att ni får en underbar vecka alla underbara bloggare !!!


CARPE DIEM !!!


Kram Ninni



2 kommentarer:

  1. En sån helg behövs för den lever man länge på:)

    Kram Eva-Mari som älskar din stora hägg!

    SvaraRadera
  2. Jo en som stöttar en i med och motgång, det behöver vi absolut.
    Så himla roligt ni verkar ha haft det under er "turne" !
    - Hörde på radion att dom varnade allmänheten att gå ut i Haparanda under helgen ;P
    Så skönt att du mår bra nu...Fortsätt med det !
    Kram Anneli ♥

    SvaraRadera