NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

onsdag 27 juni 2012

Många bollar i luften.....



Hej !!!





Idag har jag och yngsta sonen varit och
 gjort ”stan” som vi säger här i Piteå. 
Jag har besökt optikern och kollat upp mina ögon,
 beställt nya glasögon som gör att jag 
ser bra och ser bra ut....haha....=)


Det passade bra att göra det idag för imorgon
 ökar folkmängden i Piteå ganska rejält.
 Då ljuder startskottet för fotbollsturneringen
 "Pite Summer Games" och vi invaderas utav fotbolls lag
 från hela världen.... super kul !!!








Den som väntar på något gott...blir belönad med skönhet!!!




Ha en skön onsdag !!!


Kram Ninni






2 kommentarer:

  1. Ja här med är det många bollar i luften!!!Hinner inte med så mycke bloggande tyvärr....och dagarna bara rinner iväg...jajaja ...tur är väl det!!Härligt att få ha fina dagar med dom finaste barnen!!!Ha en fin Onsdags kväll min vän!!!Kramar Lotta

    SvaraRadera
  2. Ja snart blir det fullt ös i stan...!

    Vackra bilder :-)
    Kram, Sofie

    SvaraRadera