NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

måndag 26 mars 2012

Ett år rikare....



Hejsan !!!




Så har då ytterligare ett år av visdom lagts till mina handlingar.
 Jag har blivit ett år rikare med underbara minnen och
 händelser som förlänger livet och formar mig till den jag är.
Ålder det är bara en siffra
 som man bär med sig 
det är vad man gör med åren 
som är viktigt.....<3

Grattis till mina väl förtjänade 46 år.....=)




Mitt bidrag till denna veckans vårteckenutmaning
får bli denna underbara lilla talgoxe som varje morgon 
sjunger för "mig" när jag hämtar morgontidningen.
 Okej då...det kan även vara så att den sjunger 
för någon av samma slag .
 Blir nog svårt att få in mig i holken
 som han försöker lockar någon till...haha.


Nu ska jag unna mig en stor bit av tårtan.....=)






Ha en skön måndag....<3




Kram Ninni





12 kommentarer:

  1. Grattis !!!
    - Så klart att den sjunger bara för dej ;)
    Visst är det underbart med fågelsång, man blir på så bra humör !
    Ha en härlig födelsedag !
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen, inte illa att får skönsång så där på morgonen.
    Ha det gott idag!

    SvaraRadera
  3. Grattis till dej! Tänk att vi fyller på samma dag... det är bara 20 år emellan! Jag har ätit tårta i tre dar nu så nu har jag fått min ranson för lång tid framöver!

    Ha en fortsatt härlig födelsedag!
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tänk...tusen tack för hälsningen...!

      Radera
  4. Grattis på födelsedagen!!!

    Hoppas att du har haft/har en härlig dag och att tårtan smakat bra!

    Kramar till dig

    SvaraRadera
  5. Stort grattis på födelsedagen!
    Skickar en stor födelsedagskram ;)

    SvaraRadera