NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

lördag 1 oktober 2011

Kamelonten.....




Moder natur har humor...köpte mig två vita kryssantemum för drygt en månad sedan.
 Idag ser min korg ut så här med rosa/vita blommor och en del helt rosa.



Jag misstycker inte för jag har fått dubbel valuta för slanten men visst är det fantastiskt
att ibland så sker en förändring mitt framför ögonen och man kan bara följa med...=)
Samma gäller det med årstiderna det är bara att följa med
och njuta av varje stund som man får del av.
 Just idag så visar sig hösten från sin bättre sida med
strålande klar sol och blå himmel.
 Glödande höstfärger och värme i vindarna.


Önskar er alla en skön lördag !

/Ninni


1 kommentar:

  1. Vilken läcker blomma. Tycker att den var hur snygg som helst när den skiftat färg.
    Önskar dig en fortsatt bra helg!
    Kram Ullis

    SvaraRadera