NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

onsdag 1 juni 2011

Långledighet...!


Måste visa min fina morsdagspresent
som min underbara 9-åriga son
 köpt till sin mamma. Han känner sin mor väl...=)

Har lite dåligt samvete vad det gäller bloggen just nu.
Den hamnar lite i andra hand eftersom jobbet och
altan bygget på stugan tar upp all tid.
 Dygnet verkar ha alldeles för få timmar
för att man ska kunna hinna med allt
som man vill och dessutom
 ska man ju hinna sova...;)



Måste bara visa min underbara "båtbänk"
 som just nu är fylld med Aurikler
men allt eftersom fylls upp
med hostor och astilbe mm.


Jag har placerat ut min holk i den ena blombänken på stugan.
 Förut så har den varit i min hus trädgård men
eftersom jag numer avvecklar bänkar där hemma
så hamnar nu lite "nytt" pynt i stugans bänkar.
 Det roliga var att jag knappt hann
 sätta ner holken så var herr Flugsnappare
och besiktigade bostaden.
 Den verkar dock inte ha fått godkänt
 för dom har startat upp i en annan holk...=) 



Ha en skön helg ute i trädgården och må solen lysa på er alla...!


/Ninni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar