NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

måndag 15 juli 2013

Mina bänkar 5.....=)


Godmorgon.....!!!



Här kommer då den sista 
av mina 6 bänkar.
Vita bänken kallar jag den 
fast det har smugit sig in 
lila allium där.....=) 


Så här såg den ut i maj....


....och i juli ser den ut så här.....=)



Medvetet har jag planterat 
några lila allium som svävar
 över de vita och gröna.



För i en vit bänk finns mycket grönt....
hosta/funkia och gräs.....=)



Nu har ni mött mina stugbänkar...
syrenbänken,droppbänken, vildabänken,
 hörnbänken, båtbänken och vita bänken.....=)

Hur gör ni....ger ni bänkarna namn...???


Här odlas inte bara blommor
 utan även lycka....!!!


Kram Ninni




1 kommentar:

  1. Det växer fint i dina bänkar!!!
    Mina rabatter har jag nog namn på tex. blåarabatten eller så får dom namn efter någon växt eller plats, lättare när man funderar på ändringar eller kompletteringar.
    Kram
    Mariana

    SvaraRadera