NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

lördag 31 december 2011

Gott slut och Gott Nytt 2012


 
Hej bloggvänner !

Sista skälvande dagen år 2011 är påbörjad och
 jag ser med förhoppning fram emot 2012
.Kvällens sista timmar tillbringar vi med goda vänner och
 njuter av god mat, dryck och varandras sällskap.

Trädgårdstokig som jag är så måste det idag finnas med
ett collage på dagliljan som år 2011 bjöd upp till dans under flera veckor.
Den symboliserar hopp...trots sin korta tid att göra avtryck
så ger den så mycket av sig själv till omgivningen och
 tar vara på den stund som den har.

Mitt nyårslöfte blir att likt dagliljan fånga dagen....CARPE DIEM !!!!

Ett stort TACK till er alla som tar er tid att läsa min blogg och
förgyller min dag med underbara kommentarer....LOVE!!!

Trevlig färd med mig önskar jag nypåstigna och
"gamla" följare hoppas resan blir angenäm...<3





Kram Ninni



8 kommentarer:

  1. Önskar dig ett Gott Nytt År:)
    Tack för vackra bilder under året från dig.

    Stoor kram Tina

    SvaraRadera
  2. Gott slut och gott nytt år!

    kram Marina

    SvaraRadera
  3. Nyårskramar kommer här!
    Kraaaam Mimmi♥

    SvaraRadera
  4. Önskar dig ett GOTT NYTT ÅR och hoppas att du får ett riktigt bra 2012!
    Kram Ullis

    SvaraRadera
  5. Önskar dig ett riktigt Gott slut av år 2011 och ett Gott Nytt År 2012!

    SvaraRadera
  6. Ett RIKTIGT Gott Nytt År önskar jag dig också.

    Kramissar!!

    SvaraRadera
  7. Gott nytt år till dej ! Tack för alla fina kommentarer som förgyller min vardag ! Ha det bra min bloggvän !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  8. Tack det samma till dej.
    Härligt med lite blombilder , igår NYÅRSAFTON fotade jag stora röda nästan nyutslagna rosor, vi mötte en nercabbad bil och såg ett gäng spelade fotboll på gräsplan ,Trodde jag såg fel först , men närå .
    Ur led är tiden .
    Kram Bittan

    SvaraRadera