NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

lördag 6 augusti 2011

Lördagsnöje...=)


Någon har kommit åt väderknappen
för efter sex veckor med
 "tropikvärme" så stal någon
minst tio grader....=)

Sommarblommorna har verkligen
 njutit av värmen och bjudit upp
 till storblomning hela sommaren.
 Trots att sommaren verkligen inte
 är över så märks det att vissa blommor
 gått in i andra andningen och
förbereder sig för vintern.


Känner mig otroligt rik med minnen
 och foton som man kan plocka fram
 när vinden viner runt knutarna.
Än hinner man dock med att samla
 på sig fler minnen och kameran
hänger alltid med för fototillfällen som dyker upp.


Denna morgonen var första gången
 jag eldade i kaminen för att
få upp lite värme i stugan.
 Måste dock medge att det var
ganska mysigt....=)

Just nu så laddar jag för melodikrysset
 och sen så fattar jag penseln för att måla
 färdigt den sista bodan....=)

Hur ser eran lördag ut idag???

Tack för alla fina kommentarer och
 till alla ni goa som tittar in hos mig.
 En extra stor kram till mina
 underbara följare...KRAM !!!

Ha det så bra !!!

/Ninni






1 kommentar:

  1. Lät som en bra lördag. Jag sitter framför datorn och gör nog inte så mycket. Ska till grannen på lite ost, vin och kex ikväll... slappar nog fram till dess :)

    Ha en skön helg!
    Kramiz/Sara

    SvaraRadera