NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

fredag 6 maj 2011

Äntligen Fredag !!!

 

Sköna fredag...alltid lika härligt när den kommer i slutet av veckan. Denna vecka har varit otroligt intensiv !! Jag har färdats runt till fem olika förskolor tillsammans med min kollega och hälsat på våra nya 6-åringar som börjar förskoleklassen till hösten. Det är supertrevligt men samtidigt så ska ju min nuvarande klass också fungera så man jobbar dubbelt för att ro iland allt . Just därför var denna fredag väldigt välkommen.Att vi sedan även har en helg ute på stugan att se fram emot får en att gå ner i varv trots att stugvistelsen just nu består av jobb, jobb...jobb!
Har visat utsidan på stugan mest under denna vår av förstående skäl. Har här gjort ett collage utav bilder från insidan av detta hus som vi så starkt längtar till....snart flyttar vi ut för sommaren...=)

Ha en skön helg alla goa bloggare !!!

/Ninni







1 kommentar:

  1. Snart flyttar vi ut för SOMMAREN !!!
    Det lät hoppfullt .........tycker en frusen som upplevde snö i Stockholm i tisdags när jag var på kurs där.

    Mysigt med stugliv kan jag tänka mig.
    ha en fin helg

    Kram Bittan

    SvaraRadera