NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

lördag 8 januari 2011

Julen åker ut...


Måste bara visa den fina tomten som jag fick av min yngsta son i julklapp innan den nu får ta sig en välförtjänt vila till nästa jul.Jag har redan börjat plocka bort julen så smått och idag åker även resten av julen bort.Eftersom jag tillhör skaran som längtar efter att ta fram julen och tar fram allt på en gång så brukar jag vara ganska snabb med att ta bort den samma.Jag brukar aldrig hålla mig fram till tjugondaknut utan trettondagshelgen åker oftast julen ut. Just nu längtar jag efter ljuset så hos mig är det vitt som dominerar med någon accent färg tex ceris eller lime.Extra kul blir det ju att "piffa" i mitt nya kök och att pröva sig fram var man vill ha sakerna.
Ha det så bra !
/Ninni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar