NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

söndag 7 september 2014

Fototriss....!!!


Godmorgon....!!!






Veckans fototriss handlar om

....MÖNSTER....!!!


Denna gång är det dessutom en tävling med 
vinster från COOLSTUFF....!!! 


Jag valde DETTA ifall lyckan ler mot mig.....=)



Här har ni mina tre bilder....




....här fick jag två mönster på köpet.....=)





Konstnärligt mönster.....





....Piteälvens naturligt mönster.....!!!



HÄR......finns andra härliga bidrag....!!!




Lev och må....=)






Kram Ninni







19 kommentarer:

  1. Mønsterrik triss med flotte bilder.
    Ha en deilig søndag.
    Mormor

    SvaraRadera
  2. Fint varierad triss där jag faller för mittenbilden! Den är så läcker!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Tre väldigt olika mönster - alla lika fascinerande!

    SvaraRadera
  4. Fint varierad triss, bild tre blir min favorit vilka fina färger;-)

    SvaraRadera
  5. Fina bilder alla tre, men den översta är verkligen suverän. Jag gillar speglingar!

    SvaraRadera
  6. Vackert rakt igenom, sista bilden ger mig dock en extra skön känsla med bron och den eldröda solen :-)

    SvaraRadera
  7. Första bilden är riktigt härlig med så vackra färger och mönster!

    SvaraRadera
  8. Bildet med den rustne blomman ble min absolutte favoritt!

    SvaraRadera
  9. En fin triss med konstgjorda och naturliga mönster.

    SvaraRadera
  10. Fina mönster allihop, och Piteälvens eget vattenmönster blir extra fint med sol och brons stag, som ju också bildar ett fint mönster :)
    Brit E

    SvaraRadera
  11. Rolig variation i din triss! Piteälven var superfin!

    SvaraRadera
  12. Men så snyggt du fick till första bilden - den gillar jag skarpt!
    (Och kul att kika på dina före-efterbilder längre ner i bloggen!)

    SvaraRadera
  13. Fin triss! Snyggt att fånga mönster och solnedgång på samma gång.

    SvaraRadera
  14. Snygga mönster och fina bilder. Nedersta är ju ursnygg, tänk den som tavla :-)

    SvaraRadera
  15. Härliga bilder!!! Den första är underbar!

    SvaraRadera
  16. Vilken fint varierad triss. jag gillar både speglingar i vatten och solnedgång, men vackrast är ändå den konstnärliga varianten i mitten!

    SvaraRadera
  17. Vacker triss där jag fastnar för den första bilden, så fint med speglingen i vattnet!

    SvaraRadera