NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

fredag 14 juni 2013

Sommarledigt...!!!


Godmorgon världen....!!!




Oj vad tiden rusar och vilken
 intensiv vecka jag nu lägger bakom mig 
för nu har "tanten" tagit sommarledigt....=)

Hela 8 veckor ligger framför mig och
 det första som åker av är KLOCKAN.....
....för nu äger jag min tid....!!!






Min lilla trädgård på stugan ska få
 mycket av min tid med både omvårdnad
 och uppiffning. 
Här ska bänkar utökas och 
nya skapelser byggas...
längtar till dess att fingrarna blir 
riktigt jordiga och nariga...=)


 

Men jag lovar att denna sköna plats 
också kommer att nyttjas till fullo...=)



Ha en skön Fredag....!!!

Kram Ninni




6 kommentarer:

  1. Oj, åtta veckor! Underbart!
    Vad jag gillar din altan! Ser så mysig ut. Jag skulle också vilja ha tak, i alla fall över en del av vår altan. Så skönt att slippa bära dynor och kuddar ut och in.

    Ha det skönt!
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Hej och tack...kul att du inspireras!
    Vilka mysiga små rabatter du visar...gillar när det är mycket att upptäcka! Snyggt även armeringsmattan som är bockad och ner i jorden, I like!
    Ha en skön helg!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Så vakkert det er hos deg! Det er herlig at du har lang ferie nå, og får tid til å være mer i hagen :-)

    Klem Marit

    SvaraRadera
  4. Så härligt du har det.
    Nu gäller det att ta tillvara den fantastiska tid som förhoppningsvis fortsätter med sol och varma dagar.

    Vad har du för träd på stam?

    Ha det gott och njut av din ledighet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Gunilla...träden som jag har är uppstammade, dels en tuja (se ett tidigare inlägg här hos mig) och en syren....=)

      Kram Ninni

      Radera
  5. Vad underbart med så lång semester, ta vara på tiden och njut av sommarens små vackra ting.

    Kram Magdalena!

    SvaraRadera