NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

lördag 4 maj 2013

Ja se det snöar.....=(



Morgon....för god är den inte.....!!!




Vaknar till ett vitt Piteå och det
 känns som om någon driver med mig.
 Jag skulle ju kratta i bänkarna 
idag för jag är ledig men 
....tydligen inte....=(
Nåja...ny snö tar bort den gamla
 men vet ni vad....
det gör även den varma goa solen
 som jag hade stämt träff med. 
Om ni ser hon så skicka upp hon
 till norr för det här gillas inte i maj månad...!!!!






Lite kul med kameran kan man ju ha istället....=)



Hoppas att SOLEN lyser och värmer er alla....
såsom era fina kommentarer alltid värmer mig
.....TACK....!!!

Kram Ninni








7 kommentarer:

  1. Här kommer en värmande kram från södern i Småland.
    Fyyyyyy vad bedrövligt det såg ut , det måste väl vara i senaste laget även för Piteå ?
    Ha en mysig dag o blunda :-)))
    Kram Bittan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blundar för fullt Bittan...=)
      Jo det är sent men jag minns att när min mellanbror skulle konfirmeras till pingst i början på 80-talet så snöa det...inte kul men vädergudarna kan man inte styra...tyvärr...!!!

      Kram Ninni

      Radera
  2. Huff og huff! Håper solen snart kommer til deg og smelter den ekle snøen! Ha en god lørdag likevel.

    Klem Marit

    SvaraRadera
  3. Ja, usch och fy det var inte kul att titta ut på morgonen. Snö åter igen över hela trädgården.

    Vilka härliga bilder du bjuder på.
    Den med cykeln var ju superkul. :=)

    Nu håller vi tummarna för att solen snart ska titta fram.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Ja idag ville man bara vända sig i sängen och vakna då det blev varm vår igen..men nu lyser solen s vi får hopas det tinar fort, fort och att den där efterlängtade värmen kommer.
    Ha en underbar helg!!

    SvaraRadera
  5. Gillar verkligen bilden där du tagit väck cykeln, härlig! Men jag gillar inte att ni fått snö, jag hade blivit totalt skogstokig om det snöat så här....det räcker med blåsten!
    Hoppas våren kommer till dig snart, med önskan om en skön helg ändå.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Rolig bild men jag förstår din frustration, inte kul med snö i maj-månad.
    Hoppas den töar bort snabbt.
    Ha det gott

    SvaraRadera