NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

tisdag 19 mars 2013

Tisdag...=)



Halloj...!!!


 

Oj vad veckorna rusar...
ber om ursäkt över mina 
sporadiska inlägg men 
jobbet ( läs utvecklingssamtalen )
 tar stor del av tiden just nu 
men snart är dom gjorda...=)

 




Dessutom undrar jag vem som
 snodde VÅREN....
den var på gång men 
kung B beslutade sig för 
ytterligare ett besök...
hoppas det blir kortvarigt.

Måste ändå visa på skönheten 
som snö och frost bjuder på....=) 





TACK för alla era fina kommentarer 
dom värmer ett norrbottniskt hjärta !!!

Ha en skön kväll...=)

Kram Ninni




5 kommentarer:

  1. Sådär är det ju i perioder, lite för mycket av vissa delar i livspusslet! Fina bilder, även om en vinterälskare som jag börjar tycka att det är nog nu... //kram maria

    SvaraRadera
  2. nä,ibland måste man ju göra andra saker än att blogga,
    fina bilder på snön man får glädjas åt att snö kan se fint ut
    ha det så bra
    maggan

    SvaraRadera
  3. ja usch ..nu får vi hoppas att Gumman Tö börjar göra besök hos oss.
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  4. Åh så fina bilder ♥ Ja kung Bore kan ju göra så det är vackert omkring oss i alla fall...
    Men vi gläds ju åt vårat älskade AIK och deras kaffekross ;) !!!
    Ha det gott och sköt om dej finaste du !
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  5. Javisst är det vackert med frost och snö och is, men nu vill jag ha vår, sol och värme. Är trött på detta evinnerliga snöande....vi är inte vana vid att ha snö härnere nu...eller njae, kanske förresten, men jag längtar iallafall till värmen!
    Vackra bilder.
    Kram

    SvaraRadera