NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

lördag 23 mars 2013



Godmorgon !!!




Denna vecka går till historien....
någon har börjat "sno" dagar 
från mina veckor....!!! 
Helt plötsligt inser jag att
 det idag är lördag...
...väldigt skönt....men 
mitt inlägg till Blommig fredag 
har jag helt missat och även fredag...eller.....=) 

Ibland ligger man inte i fas med livet
 utan det snurrar lite för fort och
 man hinner liksom inte vara med.
Dagarna avlöser varandra för fort och
 jag har alldeles för trevligt 
för att märka skiftningarna.
 Jag har förmånen att älska mitt jobb 
och den hektiska fritiden men
 måste nu erkänna att det ska bli
 skönt med  lite mindre "fart" ett tag.....!!




 Ser otroligt mycket fram emot PÅSK, 
ledighet och härliga dagar i stugan...
men först ska här njutas av LÖRDAG
....för det är väl det idag.....=)





Ha det bra och njut....!!!

Kram Ninni




1 kommentar:

  1. Åh så väl jag känner igen mig!!! :) Tiden är för kort och allt är för roligt att tacka nej till... Gåvan till sig själv är att stanna upp och njuta!
    Stor kram

    SvaraRadera