NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

torsdag 13 september 2012

Oinbjudna gäster....



Hej...på er !!!




Oinbjudna gäster har intagit min kropp 
och gjort sig rejält hemmastadda.
 Jag höjer ett varningens finger för dessa angripare. 
 För dom finns i er omedelbara närhet och
 slår till när helst du släpper garden.
 Jag har under några dagar kämpat med två av dessa inkräktare
 men helt fräckt så bjöd de in ytterligare en kompis
 som däckade mig helt...=(
Herr Hosta och mr Snuva har jag kunnat hålla stången men
 senior Feber är av en helt annan kaliber
 och inget man leker med....;) 


Snörvel och host !!!




Lev och må...


Kram Ninni


1 kommentar:

  1. Fy då ,inget kul med såna elaka inkräktare.
    Hoppas du kryar på dej till helgen.

    Kram Bittan

    SvaraRadera