NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

måndag 24 september 2012

Borta bra men....



Hejsan !




Hemma igen efter en superrolig helg tillsammans med 
en jättetrevlig föräldragrupp och underbara grabbar 
som bjudit på fantastiskt spel.
Vi har umgåtts...ätit gott, hunnit med lite shopping,
hejat så att rösten är skrövlig och
 färdats runt på olika sporthallar i Umeå. 
Grabbarna har lirat som gudar och har med sig både
 vinster och förluster men framför allt en massa minnen 
och erfarenheter som tar dom framåt i livet....=)



Hoppas att er helg varit lika härlig som min...!!!

Tack för alla underbara kommentarer som ni ger...
jag blir rörd över att ni ger av er tid till mig...!!! 

Så hälsar jag mina nya följare AnnA , Marit och Gelas 
hjärtligt välkomna med på min resa i cybervärlden....=)  





Kram Ninni


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar