NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

lördag 10 september 2011

Sköna lördag !!!


Var ute på en lång skön promenad men hela
tiden var jag omgiven av regntunga skyar.
Någon gillar mig tydligen för jag hann hem och
 inomhus för strax efteråt öppnade sig himlen och
någon vred på kranen.....=)


Jag hann dock stanna upp och fånga några vackra höstmotiv med min mobil.
 Gillar den stålgrå granens barr mot rönnens rödfärgade blad.


När jag plockade ut höstbilderna ur mobilen såg jag
bilden på mina fina lyktor som jag förärades med då
jag hade tjejfest.....helt bedårande vackra !!!
Nu ska jag börja förbereda inför en spelfest
 för en massa härliga 10 åringar som snart anländer.

Ha en skön lördag !!!

/Ninni







1 kommentar:

  1. Haha ja då är din lördagskväll räddad i a f :-)
    Här börjar det också kännas höst, knappt en blomma kvar i trädgården ,rått och fuktigt.
    hade lätt kunnat hoppa över denna årstiden även om det är mysigt att kura inne med en massa tända ljus.

    Lycka till med festen.

    kram Bittan

    SvaraRadera