NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

torsdag 22 september 2011

Funderingar.....


Host host... just nu går mina funderingar till om
man på riktigt kan hosta upp sina lungor eller är det bara ett talesätt.
Samtidigt som jag med ett halvt öra lyssnar på morgonprogrammet
 "Efter Tio" en ny bekantskap för mig, som handlar om bloggandet.
Bra diskussion men jag måste säga att jag retar mig lite på
 Malou som aldrig låter någon prata till punkt och
 som kommer med fråga två mitt i ettans svar....grrrr!!!

 Varför kan vi inte låta folk prata klart!!!

Tänker på att vi faktiskt bara har en mun
  men två öron så vi ska lyssna på varandra dubbelt
 så mycket som vi pratar....=)



Ha en skön torsdag !!!


/Ninni

2 kommentarer:

  1. usch, så trist att ha en sådan hosta, hoppas du snabbt blir piggare.
    Regnet vräker ju fullkommligt ner, fattar inte att det kan regna sådana här enorma mängder. Trädgården ligger nästan under vatten nu.

    Krya på dig och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Har inte suttit vid datorn på någon vecka så jag fick läsa flera inlägg;)
    Tråkigt att höra om din kompis!!! Cancern skonar snart ingen verkar det som.

    Krya på dig, hoppas att hostan ger med sig snart.

    Kram kram

    SvaraRadera