NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

söndag 14 augusti 2011




Vilken helg det har varit.Solen kom tillbaka och
 värmde upp mig innan vardagen slår till.
 En fest har jag också hunnit med tillsammans med
 en massa härliga "tjejer".
Ordet tjejfest gillar jag ...ett användbart ord
 oavsett du är fem eller 45....=))
God mat, dryck och många skratt in till sena timmen.

Söndagen har alltså gått i återhämtandets tecken.
Inte pga att det blev stökigt utan sent...
den här "tjejen" behöver längre och längre
återhämtnings sträcka...=)


Unnade mig själv den nya Noblesse med "Biscotti Crisp"
 en tidning med hela 327 tips för en härligare höst.
Något matnyttigt hittar man väl alltid....=)
En bättre uppladdning inför ett nytt arbetsår
 kan jag inte tänka mig och jag rekommenderar chokladen fullt ut.

Ha en skön vecka !!!

/Ninni
 





2 kommentarer:

  1. Så mysigt med tjejfest, själv har jag legat förkyld men har därför myst med några mysiga höstinspirerande tidningar. Alla dessa recept, ljuslyktor, kuddar mm, man riktigt längtar till hösten haha.

    Kram på dig/Ninna

    SvaraRadera
  2. Hallå där! Tjejträff har man också vid 65 fyllda! Så det så... och snart kommer "mina" tjejväninnor till mig på traditionell tjejträff med svampplockning! Då blir det sena kvällar med mycket skratt, prat och gott att dricka:)

    Noblessrekommendationen mottages och ska minsann testas. Kanske på tjejträffen?

    Må så gott min vän!
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera