NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

fredag 5 augusti 2011

Tioårig glädjespridare....



Denna dag för tio år sedan minns jag som igår.
Du hade under flera dagar aviserat att du var på intåg i våra liv.
Vi skulle snart lära känna ytterligare ett underverk.
Alla barn är underverk… men för oss min älskade man och jag
har det inte varit en självklarhet det här med barn (så vi anser oss
förärats med två otroliga gåvor ). 
Var dessa tio åren tagit vägen är och förblir en gåta men du har skänkt oss glädje
Varje sekund under dessa år.
Det är ett privilegium och en förmån att få följa med på din resa.

Ett stort fång med blommor skänker jag dig älskade tioåring!!!
Miljoner kramar från mamma, pappa & storebror.
 /Ninni




1 kommentar:

  1. Så fint du skriver! Jag håller med... barn är gåvor. Lätt att glömma ibland, särskilt i tonåren:) Men när man sett dem växa upp och bli vuxna med eget ansvar, som klarar att stå på egna ben även i blåsväder, så känner man sån tacksamhet att man fått vara med på resan.

    Grattis till tio-åringen!
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera