NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

måndag 13 juli 2015

Hare vatt nått....!!!


Godafton....!!!







Dessa två skuttande långbenta varelser
 förnöjer vår vardag på stugan.
Vi håller oss på fredlig basisk så länge dom
 låter bli mina blommor i trädgården...
....och se det gör dom.....=)

Har nu förstått varför dom
 cirkulerar på vår tomt.





Denna lilla goding gömde sig under
 en av mina Hostor idag när 
jag skulle vattna. 
Vi tackar för förtroendet då 
det är tredje året i rad som harparet 
lämnar en unge på vår tomt. 
Lummigheten i mina bänkar ger
 den nog ett gott skydd och som tack 
får vi följa med i uppväxten.....=)


Ha det gott....=)


Kram Ninni










1 kommentar:

  1. Så söta! Och tänk att de är så väluppfostrade att de inte tuggar på dina växter, kanske skulle jag skicka upp våra harpaltar på uppfostringsanstalt hos dig. Tror jag skickar med Rålle rådjur på samma gång, så han lär sig veta hut:-)

    SvaraRadera