NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

söndag 15 mars 2015

Sköna söndag.....!!!


Goddag....!!!




Vilket underbart väder
 denna helg bjuder på. 



Solen värmer helt underbart utomhus och
 jag njuter av långa promenader och 
kaffe på farstubron.




Fönsterputsarväder....
....jo solen är underbar men 
den är också väldigt granskande....=)




Nåja med min Kärcher går
 det som en dans....
...älskar verkligen deras fönsterputs.....!!!



Hoppas att ni också hinner
 njuta av vårsolen.....=)


Lev och må....=)





Kram Ninni




3 kommentarer:

  1. Här är det kallt så in i bombe så det njuts av solen inifrån , det går bra det med :-) ha det bäst . Kram Bittan

    SvaraRadera
  2. Så vackra bilder! Men jag som gillar att tvätta fönster, har inte ens hunnit tänka på dom!! Det är FÖR MYCKET på en gång just nu.....
    KRAM/Susie

    SvaraRadera
  3. Vi har också en sådan fönsterputs och min man älskar den. Jag har aldrig provat den. Men det behövs ju inte heller. / Britt

    SvaraRadera