NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

lördag 10 januari 2015

Tillbaka i vardagen.....=)


Godmorgon....!!!




Så var vi då tillbaka i vardagen......=)

Känns både och då jag har haft
 en skön och vilsam ledighet men 
samtidigt är det skönt med rutiner.

Känner mig privilegierad som har ett
 jobb att gå till och som jag dessutom älskar.
Tänk er att mötas av villkorslösa kramar 
då man kommer till jobbet...
....att vara efterlängtad. 
Vilken drivkraft det ger som motvikt till 
alla dessa Pisa rapporter.....=)




Ha en skön helg....!!!


Lev och må....=)








Kram Ninni








1 kommentar:

  1. Att jobba med barn är så underbart roligt och givande !
    Det kommer alltid att kännas som en stor förlust och ett personligt nederlag,att jag inte kunde fortsätta att arbeta som förskollärare när jag blev sjuk...Saknar det så.
    Önskar dej en mysig söndag ! (- Skulle gissa att ni också har snöstorm ;)
    Kram Anneli

    SvaraRadera