NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

torsdag 31 juli 2014

Sommartider hej hej.....!!!


Halloj.....!!!




Vilken härlig semester jag och mina kära haft....
vi har bilat runt ca 330 mil och 
besökt otroligt vackra platser....
mer om det sen.

Nu måste jag visa lite från trädgården
 medan den levererar.....=)




Efter veckor med otrolig värme och 
inte en regndroppe så långt ögat når.
 Så kom regnet tillsammans med vännerna 
Blixt och Åskar....
det formligen öste ner....=/




Trädgården fick fnatt och 
allt slår ut samtidigt.....!!!

Blommor som brukar lösa av 
varandra i blomning....
....blommar tillsammans.....
....mina planer går i kras....
nåja....inget jag kan styra.....=)



Vackert är det trots att vissa 
färgkombinationer krockar....
esteten i mig har det lite jobbigt......=)



Ha det bra.....!!!


Kram Ninni










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar