NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

torsdag 29 maj 2014

Ny - gammal båtbänk....=)


Godmorgon....!!!




Härliga tider....stugliv igen....=)

Det är där jag numer har min lilla trädgård.
Hemmavid är den avvecklad....
var sak har sin gång men....
att vara utan trädgård det finns inte
 ens på kartan.....!!! 
Så här i stugans bänkar finns
 dom plantor som jag inte kan tänka
 mig ett liv utan....=) 



Tittar man noga ser man 
( klicka på bilden )
hur mycket den är utökad....




Här har jag gett ett lyft åt min båtbänk.
Den är breddad...omstrukturerad...
omplanterad....jag väntar bara på att
 mina hostor ska visa sig så jag vet hur
  vi avslutar planteringen....=)




Nu blir det ut i solen och se till att man 
får jord under naglarna.....=)


Ha det så skönt...!!!

Kram Ninni











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar