NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

onsdag 13 november 2013

Välkomna gäster....!!!


Godmorgon världen....!!!



Just nu är det väldigt svårt att
 fånga dagen via linsen. 
Eftersom det är mörkt när jag åker 
till jobbet och lika mörkt när 
jag åker hem igen....=(
Därför längtar vi här uppe oftast
 efter snön som lyser upp....!!!
Vi är få som längtar efter skottningen 
om ni förstår vad jag menar men
 det hör liksom till....=)




Dessa kungliga gäster har jag dock 
längtat enormt mycket efter....
välkommen till Lindkvist´s Bistro
.....Herr och Fru Domherre....=)


Känner stor tacksamhet över att min 
moster fått kontakt med sin familj på Filippinerna.
Dom har drabbats av stora materiella
 skador men är vid liv....=) 


Var rädd om varandra...!!!

Kram Ninni






6 kommentarer:

  1. Att få besök av domherrar i trädgården är ett jättetrevligt besök.
    Du fick fina bilder på besökarna som annars brukar vara svårfångade att fota.

    Det är fruktansvärt vilken katastrof Filipinerna har drabbats av. Må vi alla hjälpa till med vad vi kan i form av pengabidrag till olika organisationer.
    Skönt att höra att familjer återförenas välbehållna.

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Dejlige billeder. Det er med at være der med kameraet, når der er lidt lys. Fine frostede hyben.
    Kærlig Hilsen
    JetteMajken

    SvaraRadera
  3. Det var tyvärr många år sedan jag hade någon domherre vid mitt fågelbord. Jag får nöja mig med dina fina bilder.

    SvaraRadera
  4. Åh, domherrar....men det dröjer nog ett bra tag till innan de dyker upp här....annars brukar vi allt ha några som dyker upp här:) Ha det gott.

    SvaraRadera
  5. Vilka fina bilder du visar, kul att domherrarna hittade till er trädgård.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  6. Vackert och lite mysigt! Hoppas ändå att vi slipper snön ett tag till!
    Ha det fint!

    SvaraRadera