NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

lördag 18 februari 2012

Godmorgon Sverige.....


Godmorgon !!!




Idag visar Piteå inte upp sig från sin bästa sida.
 Det är mulet och blåsigt dock inte svinkallt men 
med blåst här hos oss vid kusten så ökar
 det kylan ganska rejält.


Så idag blir det att njuta inomhus 
med vinterstudion och brasa i kaminen 
dessutom laddas det inför kvällens fest
 med makens arbetskamrater....=).






Det blir att visa lite detaljbilder 
från insidan av huset idag för gå ut och
 fotografera känns inte så inspirerade...



... just nu är dessutom längtan efter våren 
och sommaren väldigt stor.
Så för att värma upp min frusna själ 
och mina gröna fingrar....=)


Avslutas bildkavalkaden med
 blomsterfägring och ögongodis !!!




Längtar efter jord mellan fingrarna....=)



Tack för alla underbara kommentarer det är dom 
och era tittar in hos mig som gör bloggandet 
så meningsfullt....<3



Ha en underbar lördag !!!


Kram Ninni



1 kommentar:

  1. Ungefär samma väder här idag. Längtar också! Jag har piggat upp mej med loppisbesök idag och gjort några fina fynd, bl a fina trädgårdsböcker som jag inte hade tidigare! 20 kronor styck!! Så snart ska jag sätta mej ner med dom:)

    Hoppas din helg blir bra!
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera