NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

måndag 26 augusti 2013

Vilken ära....!!!


Hejsvejs.....!!!



Det händer så mycket positivt
 inom bloggvärlden....
...dels kan man få utlopp för 
sin kreativa ådra och genom samma 
intresse skapa möten via cyberrymden med
 likasinnade underbara givmilda människor
.....livsgivande möten. 
Jag kan få ta del av era härliga trädgårdar och
 även få dela med mig av min trädgård.
För mig är det en enorm belöning
 då ni tittar in hos mig och dessutom
 tar av er tid att skriva en hälsning.



Att sedan en trädgårdstidning hittar "lilla mig" och
 min blogg och vill benämna den i sin tidning är
 otroligt roligt och stärkande för självkänslan.....=)
Så i nästa nummer av Hus & hem trädgård 
som finns i butiken den 27 augusti 
finns en vykortshälsning från
 .....Ninni ifrån Piteå.....=) 





KRAMAR IFRÅN NORR....!!!


/Ninni







5 kommentarer:

  1. Ska genast köpa tidningen.
    Superkul då bloggvänner deltar i trädgårdstidningarna :=)

    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Tack för titten hos mig.
    Spännande - den tidningen måste inhandlas.
    Kram till dig och må så gott!

    SvaraRadera
  3. Så spennende da, Ninni! Det skulle jeg gjerne ha lest.

    Klem Marit

    SvaraRadera
  4. Vad roligt, den tidningen måste jag köpa!
    Kram Malena

    SvaraRadera
  5. Vilket fint hjärta du skapat!!!! så fint att vila ögonen på.
    Kul att du är med i tidningen, jag var med i våras - roligt med lite uppmärksamhet.
    Ha en fin dag.
    Kram Lotta

    SvaraRadera