NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

fredag 9 augusti 2013

Fredag....!!!


Hej hopp....!!!





Så kom den då....
sista dagen på 
mitt sommarlov....!!!
 Flytten hem från stugan 
sker under helgen och
 för att underlätta för oss
 ( för vi vill verkligen inte )
 så slog någon av värmen
  just nu har vi endast
 12 grader varmt....=)




I trädgården fortsätter liljor 
och dagliljor att glädja.
  Idag visar jag upp min 
i år inköpta skönhet.....



....som dessutom förärar mig med 
underbara blommor i rosa/lime....!!!




Får jag presentera....
Dagliljan " Entragment "


TREVLIG HELG.......!!!!!


Kram Ninni










2 kommentarer:

  1. Vilken vacker färg det var på Liljorna!!
    Vi får hoppas det fina vädret kommer tillbaka.
    Kram
    Mariana

    SvaraRadera
  2. Trevlig helg till dig också!
    Härlig daglilja! Har själv köpt på mig några i sommar men varit dålig på att publicera....kommer kanske i höst när man känner för att vara inomhus...
    Kram

    SvaraRadera