NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

lördag 13 april 2013

Sköna lördag....!!!



Hejsan svejsan....!!!




Oj så skönt det är med helg efter
 en intensiv trevlig vecka....=)
Att få vakna till kroppsklockan
 istället för väckarklockan
 uppskattas väldigt mycket...!!!

Dagens vädermatch ser molnen ut 
att vinna och solen får nog ge sig 
efter en lysande kamp i tre veckor.....=) 
Därför blir det nog en perfekt dag
 att uträtta en massa måsten på.



Hur det går i norr-hockeykampen 
återstår att se men..... 
Jag hejar med hela mitt hockeyhjärta 
att de två silvren äntligen blir till guld...
...HEJA Skellefteå AIK...!!!

Hälsar min nya följare Pia varmt välkommen 
att följa med på min resa.
 Vill också passa på att TACKA för 
alla härliga kommentarer som ni lämnar hos mig
 ...dom är guld värda....!!!



Hoppas att även jag snart 
får se krokusar blomma....=)



Ha en underbar lördag alla fina !!!

Kram Ninni






2 kommentarer:

  1. HV71 åkte ju ut tidigt så nu kan jag ju vara generös och önska Skellefteå AIK lyckat till
    ha det så bra
    maggan

    SvaraRadera
  2. Än så länge är det ju rätt lag som leder med 2-0 i matcher. Kan tro att ni också hejat idag.
    Heja SAIK!!!!!!!

    Kram Tamara

    SvaraRadera