NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

lördag 20 april 2013

Gult är inte fult....=)



Godmorgon världen....!!!





Måste bara visa mina fina påskliljor 
som fortfarande pryder på farstubron.
 Vilka hjältar som står emot både 
kyla och blåst och apropå blåst så
  gäller det att hålla i hatten idag men 
vad gör det när SOLEN hälsar på.....=) 





Här har jag lekt med fokus....
man blir aldrig för stor för att leka...!!!




Hoppas att solen skiner på er idag så
 att ni kan njuta i trädgården.
 Själv ska jag se till att gumman Tö
 får jobba ostört....=)





Barmark
Barmark och vattenpölar här och där.
Framåt mot våren det långsamt bär.
 Solen som lockar med värme och ljus. 
Våren får fäste i varje hus.
 Blommor och blad längtar upp igen.
Till en ny vår innan sommaren....

 - Vårkänslomannen -



Hälsar min nya följare Inger Marie 
varmt välkommen att följa mig 
 genom cyberrymden...=)


Varma kramar Ninni









3 kommentarer:

  1. Näe, gult är inte alls fult. Det lyser upp så fint, speciellt den här årstiden när det mesta går i brunt.

    Verkar som Herr Blåst kommit till er idag. Han var här igår, men idag är det strålande sol och vindstilla. En dag i trädgården väntar. Lycka!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Jaaa du, det är allt säkrast att inte störa gumman Tö, för nu vill vi inte ha mera snö, även om det härnere sägs att "aprilasnö är fåragö´"....men det är bättre med sol och värme i mina ögon:)
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Gult är verkligen inte fult. :) Man blir bara glad av det.
    Kram

    SvaraRadera