NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

måndag 28 maj 2012

Vårutmaning...eller....



Hallå !!!



Vårkragen 


Vårteckensutmaningen fortsätter men 
snart liknar dom mer sommarutmaningar…
...HURRA !!!

Det grönskar och slår ut allt eftersom och vi njuter.
 Helgen har bjudit på toppen temperaturer men
 idag var det någon som kom åt avstängningsknappen.
 Brrrr....det blåser nordanvind men
 trots det gav jag mig ut för att fota...=) 




Häggen har börjat att blomma så smått. 
Det finns verkligen hopp om sommaren....=)


Kika in HÄR om ni vill se fler bloggar som visar vårtecken...!!!




Måste bara visa min fina morsdagspresent
 till min älskade mamma.
 Mor och dotter armband som min
 kära svägerska gör....dom är så fina !!!

Vet ni vad...idag har jag varit och jobbat.
 Allt har gått bara bra.....
tänk imorgon var det en vecka sen
 ambulansfärd till lasarettet.
Otroligt vad rätt medicament kan göra susen. 
Nu hänger det på mig att jag 
tar det lugnt och sköter om mig.
Inte blir det lätt inte den här tiden
 när man vill så mycket....=))



CARPE DIEM



Kram Ninni





2 kommentarer:

  1. Bäst att lyda farbror doktorn! Jättefina armband!

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Åh vilka fina armband. Äntligen fick vi regn här idag, det behövdes verkligen för mitt lilla potatisland var så torrt, men det växer så det knakar. Haft en underbar vecka och helg, hade ju konfirmation och mamma och faster fick uppleva en toppenvecka med sol och värme här i Varberg. Idag åkte dom hem till Sundsvall och nu har vi fått kyligare väder, men som sagt det är bra för växtligheten.
    Kram Ninna

    SvaraRadera