NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

lördag 31 mars 2012

På rätt köl igen.....


Morning....=)





Lördag morgon är här och jag njuter av att ordningen är rätt igen.
Inte en snöflinga så långt ögat kan nå. 
Utan solen skiner från en klarblå himmel....
.......Jiiiippppiiii !!!!




Om man ska tala om en som är värd sin "lön" och
 all uppskattning så är det väl SOLEN.
 Kolla in....på bara några dagar trots 
ett smärre bakslag med snö så har solen
 tagit fram min stjihåga eller gärdsgård som ni kanske säger.
 Detta skänker en glädje och hopp om 
att vi är på rätt köl igen.....mot VÅREN......=)

Dessutom så vann "mitt" hockey lag igår HEJA Skellefteå AIK !!!!




Jag har även börjat plocka fram lite påsk
 så att vi hinner njuta av det lilla vi har 
eftersom vi åker bort under påsklovet.....=)

En varm kram sänder jag till er alla för underbara kommentarer.
Era ord värmer och skänker mycket glädje.....TACK !!!


Ha en skön lördag alla fina bloggare.....<3


Kram Ninni



3 kommentarer:

  1. Här är en till som är glad och nöjd idag !
    - Vinst över Solna igår och sol idag, vad mer kan man begära ;) !
    Ha en skön helg !
    Kram Anneli ♥

    SvaraRadera
  2. Hos oss var det precis tvärtom. Vi vaknade till en vintervit och gråmulen dag:( . Vår snö har ju varit borta sen en tid tillbaka. Men men så är det med vädret , man kan aldrig vara säker....kramar

    SvaraRadera
  3. Jaaa, nu vill vi ha sol, värme, sol, värme, sol... tills alla snö är borta och man kan se vårblommorna spira upp ur rabatten :=)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera