NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

lördag 2 februari 2013

Dagdrömmer....=)



Godmorgon....!!!




Sitter i mitt kök och tittar ut genom
 fönstret på all snö som singlar ner. 
Vackert är det men just nu är 
jag väldigt tudelad.
Vill inte ha mer snö...!!!
Mattan på ca en meter räcker gott och väl.
 Så nu färdas mina tankar till tiden
 på året då det är grönt istället för vitt....=)
LÄNGTAR...!!! 



Har inget emot färgen VIT upptäckte jag
 då jag vandrade genom mina foton....=)

Så mycket att se fram emot och längta efter....!!!


Hälsar min nya följare Luna varmt välkommen
 på min färd i cyberrymden....=)


Miljoner kramar !!!

Ninni

3 kommentarer:

  1. Vitt är vackert även om det mesta är vitt, vitt, vitt just nu ;-)
    Fina bilder!
    Ha en bra fortsättning på helgen!

    SvaraRadera
  2. En vit trädgård är otroligt vacker... Jag skulle dock inte vilja ha hela trädgården sådan som jag vet att vissa har. Jag har varit på trädgårdsbesök hos en och det känns som om något fattas...... Så det räcker med en hörna eller uppblandat med färg-granna underbara blommor!

    SvaraRadera
  3. Jag måste hålla med om att vitt gör sig ännu bättre omgivet av gröna nyanser. Och kanske helst med en temperatur över 10 grader - plus. ;)
    Men ju strängare vinter desto större kontrast och mer efterlängtad och välkommen blir ju sommaren. Så håll ut! :)

    SvaraRadera