NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

lördag 5 november 2011

Ishockey....




Idag blir det att åka till Skellefteå och "Templet"för att se på
 ishockeymatch mellan SAIK och Växsjö.
Tur att dom inte måste förlita sig på utomhus rink för då
hade elitserien legat långt efter i sitt program.
3/4 av familjen Lindkvist åker...
äldsta grabben jobbar natt men ni må tro att
 vår 10-åring ser fram emot detta
 inbiten SAIK fan som han är....=)

Fortsätter att visa Piteå från den fina sidan
med sol och vackra vyer.
 För idag vill man inte "skryta" om sin gråa och
regntunga hemstad i alla fall inte i bild...=)




Jag brukar inte vara den som önskar snö
allt för tidigt ( bara det är här 1:a advent )
men just nu är det löjligt vi har plus 9 grader
 och våra växter är helt förvirrade....


....och har börjat att blomma igen.


Ha en härlig lördag !!!

Varmt välkomna hälsar jag mina nya följare....
härligt att ha er med på min resa.

Kram Ninni

2 kommentarer:

  1. Fina bilder :)

    Ja det känns lite galet att det börjar blomma igen i trädgården=0

    Önskar dig en fin helg!
    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder! Piteå hör till ett av mina drömresmål! Ha en fortsatt skön helg//kram maria

    SvaraRadera